Selvbetjening

  Ved at trykke på selvbetjenings-knappen her på siden, får du mulighed for at

 

  • Bestille tid
  • Forny recepter på fast medicin
  • Skrive til lægen
  • Læse beskeder fra lægen

 

 

For at få adgang til selvbetjeningsdelen skal nye brugere oprettes med brugernavn og adgangskode – se under brugeroprettelse nedenfor

Tidsbestilling
Tidsbestilling er beregnet til IKKE-akutte henvendelser
Hvis du derimod har fået pludselige symptomer eller forværring af nogle symptomer, som du har haft gennem længere tid, skal du kontakte lægerne mellem kl. 8:00 og kl. 9:00

Vi gør opmærksom på, at en konsultation er tidsbegrænset.
Således kan man ikke forvente, at flere problemstillinger kan blive behandlet under én konsultation. Ligesom der ikke kan bestilles mere end én konsultationstid samme dag

Ønsker du at aflyse din tid
skal du logge ind på selvbetjening, gå til “mine tider” til venstre på siden, derefter trykke på “aflys tid” til højre på siden – “bekræft aflysning”

Online korrespondance:
Ved akutte spørgsmål skal du kontakte lægen ved direkte henvendelse mellem kl. 8 og 9
Lægen vil svare på din henvendelse indenfor højst 5 hverdage, du vil altid få et svar. Vurderer lægen at spørgsmålet er uegnet til svar her, eller kræver uddybende undersøgelser, vil du blive henvist til en egentlig konsultation.

Vær opmærksom , at der i længere ferier/fraværs-perioder vil være lukket for elektroniske henvendelser.

VIGTIGT!
Er du nytilmeldt i vores lægehus, bedes du rette henvendelse til os telefonisk første gang. Dette, fordi vi ikke kan besvare din e-mailhenvendelse, før vi har oprettet dig i vores elektroniske system.

Du kan læse nærmere om brugeroprettelsen herunder:

Brugeroprettelse

Tryk på “SELVBETJENING” på denne side. Herefter kommer du videre til klinikkens e-portal

Første gang du besøger e-portalen, skal du oprettes som bruger. Brugeroprettelsen sker ved at trykke på “Opret mig som bruger” under teksten til højre for cpr nummer boksen.

Under brugeroprettelsen skal du udfylde en række oplysninger om dig selv, det er vigtigt at du udfylder e-mail feltet med en gyldig e-mail adresse, da vi bruger denne mail adresse til at sende et aktiveringslink og senere til at give dig besked, når der er svar på e-portalen fra din læge.

Når du har udfyldt brugeroprettelses skemaet, og har trykket på “opret mig”, modtager du kort efter en mail fra “noreply@besoeglaegen.dk”. Mailen sendes til den email-adresse du angav, da du oprettede dig som bruger.

Tryk på aktiverings-linket i mailen – et nyt vindue vil nu åbne sig og du vil her kunne se, at din bruger er vellykket aktiveret.
Du kan nu logge ind på e-portalen med dit brugernavn (CPR-nummer) samt dit PASSWORD (det du netop har oprettet, da du registrerede dig som bruger)